آهنگ جدید گیتاربند به نام فر ریز

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید گیتاربند به نام فر ریز

Download New Music Guitar Band - Fer Riz



جعبه موزیک


تو میری ولی،این اَ قبل تو فاله من افتاده بود
کندی دلتو،این تو رویام چند بار رخ داده بود
تو میری یعنی،دلتو کندی از هرچی بود و هست
تقصیره خودم،بوده که بازم گذاشتم دست رو دست
دله من رفت،واسه موی فره ریزت
تو چی بودی،منو انقده مریضت
کردیو واسم،چیزی نمونده جز عکسات
با اینکه رفتی باز دلم تورو میخواد

اون بی معرفت منو توی تاریکی ول کردو رفت
چشمای خیسم،قفل میشه به آسمون وقتو بی وقت
شاید ی روز من، توی آسمون ستارمو دیدم
تو چادر شب، تو فانوس بشی راهو پیدا کنم
دله من رفت،واسه موهای فره ریزت
تو چی داری که منو انقده مریضت
کردیو واسم،چیزی نمونده جز عکسات
با اینکه نیستی دلم چقد تورو میخواد

دانلود با کیفیت 320 

  


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1402/1/23/3.

    خوب بود . آهنگ شاد بیشتر بخونید

    حمید گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/23/3.

    خیلی ضعیف و تکراریست

    Tina 22 گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/23/3.

    خوب بود

    مجید گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/17/4.

    خوب بود

    faried گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/15/2.

    چرا انقد شبیه آهنگ اخراجی هاست:):):):)

    سمیرا گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/14/1.

    اگ ماکان بند اینو خونده بود همه میگفتن عالیه وقتی اسمت درمیاد چرتوپرتم بخونی میگن عالیه

    meeehdi گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    خوبه ولی متن خیلی ضعیفه
    متن ها رو پربارتر بنویسید یا از ترانه سرا های مطرح متن بگیرید

    عرفان گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    اولین آهنگیه که ازشون شنیدم واقعا خوبن

    بد گرل گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥لایک دارین♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    موسیقی و میکس افتضاه و فرا تر از اون
    فقط یه بار گوش دادم سردرد گرفتم

    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    عالی بود
    کلا آهنگاتون رو دوست دارم برام جالبه

    tina گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    صدا ها زیاد شفاف نیست
    ولی در کل قشنگ بود

    مهتاب گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    بدک نبود

    nima گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    یه وقت فکر نکنین قصد تخریب دارم فقط چون آهنگای قبلی رو دوست داشتم گفتم نقاط ضعفتون رو بگم

    nima گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    کار شدیدا تکراریه
    ترانه خیلی خیلی ضعیفه
    موسیقیش واقعا افتضاحه
    گاز اشکاور و گسل خیلی خوب بود

    vector گفته:
    این نظر در تاریخ 1402/1/12/6.

    عالی بود

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: